سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تـــــــــــــــربـــــــــــــــت دل
 
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

عاقبت دلتنگیم بروز کرد و قلمم با روز بارانیت جان گرفت...

و هم اکنون بیشتر از روزهای دیگر در آغوشت به سر میبرم...

و منم غرق نفس هایت در کنگره سراسری دل های بی قرار...

منم هر هفته برای خودم همایشی میگیرم از دلم

 تا بدانم در طول هفته چه کارهای مفیدی انجام دادم

که تورا خوشحال کنم و نَفسَم را خوشحال تر...

هر جمعه از تمام اعضایم دعوت میکنم

تا به مراسم خاک سپاریه گناهانم بیایند و مرا تطهیر نفس کنند...

هر جمعه که از دستم دل خور می شوی...

دیگر رنگ آسمان با چشمانم همخوانی ندارد...

و منم و من...

دلم می خواهد روزهای بدون تورا با دستانم به قلاده بیاندازم...

روزهای بدون تو...اصلا مگر میشود روزی بدون تو باشد و دلم آرام باشد؟

تا فصل گل نرگس هنوز مانده است...و محدوده ی دلم طاقتش تاب شده است...

چقدر جمعه های احساس خوبی دارم بعد از تشیح گناهانم و به خاک سپاریه آنها...

پی نوشت: بازگشت دلم را به عرصه قلم تبریک می گویم...

سلام من را بپذیرید دوستان خوبم...

 


[ جمعه 91/7/21 ] [ 8:4 عصر ] [ بی واژه ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سرمایه محبت زهـــــــــراست دین من من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 122855